קייטרינג כשר מומלץ

קייטרינג בשרי כשר מומלץ

אם אתם מחפשים חברה המספקת קייטרינג בשרי כשר מומלץ, הגעתם למקום הנכון. חברתנו מספקת תפריט בשרי עשיר ומגוון עם כשרות מהדרין, ועם מגוון חבילות המתאימות לכל כיס ולכל תקציב של משפחה. הצוות המקצועי שלנו ישמח ללוות אתכם ולסייע בבחירת המנות הקולעות בדיוק לקונספט של האירוע, ועומדות במסדרת התקציב שלכם.

דברו איתנו

050-4440827phoneבמיילpencil  

 

קצת מידע על קייטרינג בשרי כשר

קייטרינג בשרי כשר משמעו שחברת הקייטרינג פועלת תחת השגחה מתמדת של משגיח כשרות. במידה והמשיח הוא מטעם רבנות מקומית או הרבנות הראשית לישראל, הרי שניתנת תעודת כשרות רגילה. ואולם, אם החברה מעוניינת לספק מזון ובכלל זאת מנות בשריות, מהם יוכלו ליהנות כל המוזמנים, הרי שעליה לעמוד בדרישות כשרות מהדרין כפי שמספקים גופים פרטיים כמו בד"ץ יוסף. חברתנו עובדת עם בד"ץ יוסף של העדה החרדית ומספקת קייטרינג כשר למהדרין, המתאים לכל אדם בכל רמת הקפדה על הלכות הכשרות.

למעשה, נושא הכשרות הוא עולם בפני עצמו ונוגע לכל העסקים הקשורים באופן כזה או אחר לתעשיית המזון. דברים אלו נכונים כמובן גם לגבי קייטרינג כשר בשרי, שצריך לעמוד בשורה ארוכה של תקנות ונהלים. כך לדוגמא, בקייטרינג כזה קליטה של מוצרי בשר נעשית רק מול קבלת אישור כשרות מפורט מהספקים, עם פירוט אודות המשקל, הכמות וסוג הבשר. יתר על כן, אם מדובר בכשרות מהדרין יכול הקייטרינג לקבל אך ורק מוצרי בשר המצויים ברשימה מיוחדת. מעבר לכך, את הבשר ומוצריו ניתן לקלוט רק בנוכחות משגיח הכשרות, ובחלקי בשר מסוימים יש להקפיד מאוד על התאריך והשעה של השחיטה מול תאריך ושעת הקבלה. מעבר לכך, ישנם עוד נהלים רבים הקשורים לייצור המזון, העברתו, הכלים בהם הוא מוגש וכן הלאה.

מה הופך קייטרינג בשרי כשר למומלץ?

קייטרינג כשר מומלץ הוא בראש ובראשונה כזה המציע תפריט עשיר ומגוון, כפי שאנו עושים בקייטרינג מרקש. אצלנו תמצאו מגוון רחב של מנות טעימות ומשביעות, המוכנות באהבה ותוך הקפדה על כשרות ברמתה הגבוהה ביותר. לדוגמא, למנות עיקריות אנו מציעים צלי בקר ברוטב פטריות, עוף צלוי בגריל, סטייק בקר על האש, שניצל וינאי בסומסום, קדירת בשר גולש ופרגית במילוי השף, וקציצות בקר ברוטב השף. כמו כן, למנות הביניים אנו מציעים בין היתר פילה מרלוזה מטוגן, פילה סול מטוגן, פילה מושט בעשבי תיבול, פילה מושט בנוסח מרקש, בורקס ברוטב פטריות, דג נסיכה ברוטב חריימי, פלפל ממולא, פילה סלמון בנוסח השף, מוסקה חצילים עם בשר, וישנן אפשרויות מצוינות נוספות. בנוסף, אנו מציעים מנות ייחודיות כדוגמת מרק תימני, חמין בשרי, פשטידת תפוחי אדמה, קיגל תפוחי אדמה, קיגל ירושלים, פשטידה מרוקאית ועוד. אל כל אלו נוספים קשת רחבה של סלטי הבית טריים וטעימים מאוד, מגוון תוספות לבחירתכם, וקינוחים מצוינים כמו סופלה שוקולד, עוגיות מרוקאיות, גליליות במילוי נוגט ועוד הרשימה ארוכה.

 

לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת קייטרינג בשרי כשר מומלץ, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

 

דילוג לתוכן