קייטרינג לאירועים במרכז

קייטרינג לאירועים במרכז – מאלף ועד תו

שירותי קייטרינג לאירועים במרכז נועדו כמובן לספק לכם מנות משובחות וטעימות, ולעשות זאת על הצד הנוח, הפשוט והאמין ביותר. חברת קייטרינג מרקש מספקת את שירותיה בכל אזור המרכז ומקנה לכם שקט נפשי מתחילת האירוע ועד סופו.

אתם בידיים טובות

אנו עושים כל מאמץ על מנת לספק לכם חוויה נעימה, נוחה ושלווה, אשר בשיאה כמובן מנות נהדרות שיקצרו שבחים ומחמאות. עימנו תוכלו להיות בטוחים שאתם מצויים בידיים טובות של חברה מנוסה, ותיקה ומוערכת, שמאחוריה אלפי לקוחות מרוצים וממליצים. שירותינו ניתנים לכל סוגי האירועים, ואילו הנוחות שלכם מתבטאת במספר מישורים.

כך לדוגמא, אם אתם עורכים אירוע קטן יחסית ומעוניינים לאסוף את המנות בעצמכם, תוכלו לעשות זאת בפשטות על ידי קביעת המועד עימנו. כמובן שתוכלו גם לקבל את מנות במשלוח שלנו אליכם, כשהן מוכנות להגשה ולאכילה, מעוררות תיאבון וטעימות מאוד – כשלעיתים ההובלה כרוכה בעלות נוספת שאינה משמעותית או גבוהה. חשוב להדגיש כי אנו מקפידים מאוד על לוחות הזמנים שנקבעו עימנו, מתוך הבנת האחריות המוטלת על כתפינו והכרת החשיבות של אירוע המתנהל בצורה חלקה לחלוטין.

כמו כן, כאשר תפנו אלינו עבור קייטרינג לאירועים במרכז, תוכלו להיות בטוחים שכולם ייהנו מהמנות. ראשית, מפני שאנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי מנוסה מאוד, אדיב וקשוב, שיעזור לכם לבחור את המנות המתאימות לאופי ולאווירה המבוקשת באירוע, להרכב המוזמנים ולמסגרת התקציב שלכם. שנית, מפני שאנו פועלים תחת פיקוח הדוק של כשרות מהדרין בד"ץ יוסף, כך שכל אדם חרדי, דתי או המקפיד על המסורת והכשרות יוכל ליהנות מהמנות ללא חשש.

 

מנות משובחות לכל חלקי הארוחה

כל לקוח של קייטרינג מרקש יודע שהאיכות המרכזית שלנו היא התפריט המגוון והמשובח, אותו אנו מגישים בנדיבות רבה ובאהבה. המנות שלנו שיכסו את כל חלקי הארוחה והאירוע מתחילות בסלטי בית מוכרים ואהובים על הציבור הישראלי, ביניהן מטבוחה פיקנטית, חציל קלוי בטחינה, חומוס, טבולה לבנוני, עגבניות שרי בזיליקום, תפוח אדמה מיונז, פטריות עם בצל ועוד הרשימה ארוכה. גם תוכלו לבחור מבין נגוון תוספות כמו אורז לבן רגיל, זיתים מרוקאים בנוסח מרקש, דואט תפוחי אדמה ובטטה, קוסקוס מרוקאי ועוד, ומבין מנות ביניים כמו דג נסיכה ברוטב חריימי, פילה מרלוזה מטוגן, מוסקה חצילים עם בשר ועוד. לכך מצטרפות מנות מיוחדות כמו פשטידת פטריות, חמין בשרי, קיגל ירושלמי ועוד, וכמובן המנות העיקריות ובהן קציצות בשר ברוטב השף, סטייק פרגית על האש, פרגית במילוי השף ועוד. לבסוף, לא נשכח גם את קינוחים, החל מסופלה שוקולד, דרך גליליות במילוי קרם נוגט ועד לפאי פקאן/תפוחים אישי.

לפרטים נוספים על חברתנו ועל התפריט העשיר, ולהזמנת קייטרינג לאירועים במרכז, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

 

דילוג לתוכן