קייטרינג לחתונה בירושלים

בחירת המנות עבור קייטרינג לחתונה בירושלים

החתונה ממשמשת ובאה וההתרגשות גדולה. יש לכם המון ארגונים וסידורים על הראש, ואחד החשובים שבהם הוא לבחור את המנות. אכן, המזון שיוגש באירוע הוא עבור אנשים רבים גולת הכותרת, מלבד כמובן החופה וההשתתפות בשמחתכם, וכדי להשאיר טעם טוב וזיכרונות מצוינים – הקדישו את הזמן הראוי לבחירה מושכלת של המנות. אז באילו נתונים צריך להתחשב? מה כדאי לבדוק מראש? להלן התשובות.

דברו איתנו

050-4440827במיילpencil  

המוזמנים שלכם

קודם כל, לפני שאתם בוחרים קייטרינג לחתונה בירושלים, או בכל מקום אחר, תנו דעתכם על הרכב המוזמנים. סביר להניח שמדובר בקהל של מאות בודדות של מוזמנים, כלומר ציבור מגוון המורכב גם מבני גילאים שונים. זכרו שילדים ובני נוער לרוב פחות מתחברים למנות מורכבות בטעמן, מה שנקרא מנות גורמה, והם מעדיפים מאכלים יותר פשוטים ומוכרים. אז הקפידו שיהיו בבחירה גם מנות שיכולות לדבר אל ליבם של הצעירים כמו שניצל וינאי בשומשום, אורז לבן, חומוס, סלט ירקות טרי, ספגטי ברוטב עגבניות, לחמניות וכמובן גם הקינוחים. כמו כן, אם יש בקהל המוזמנים רוב לעדות מסוימות תנו דגש על מאכלים הולמים, למשל פשטידה מרוקאית, מרק תימני וכדומה.

התקציב שלכם

סוג המנות, הרכבן והיקפן ישפיע במידה רבה על העלויות של קייטרינג לחתונה בירושלים. נכון שאת חלק מעלות החתונה תוכלו לממן עם הצ'קים, וחלק אחר בעזרת ההורים, אולם סוגיית העלויות תמיד חשובה – כמו בכל תחום המערב הוצאה משמעותית. בדיוק למען מטרה זו אנו מציעים מבצעים אטרקטיביים שבהם ברור וידוע מראש מה אתם מקבלים וכמה יעלה התענוג. דוגמא אחת מיני אחרות היא מבצע של 70 שקלים למנה בלבד, כולל שבעה זוגי סלטים, שתי מנות ביניים לבחירה כולל דגים, שלושה סוגי בשר, שלוש תוספות חמות לבחירה, לחמניות, שתייה קלה, כלים חד פעמיים וכן צוות מלצרים להגשה.

הבחירה שלכם

כדי לדעת אילו מנות באמת מתאימות לאירוע, להעדפות הקולינאריות, לתקציב ולהרכב המוזמנים, התחילו לעיין בתפריט שלנו המוצג באתר וניתן להורדה למחשב. במידת הצורך, היעזרו בהורים, בבני משפחה אחרים או בחברים שאתם סומכים על טעמם, ונסו לבחור ביחד את המנות היותר רלוונטיות. לאחר מכן, ניתן לקבוע עימנו פגישה לצורך טעימות שיכולה להתקיים במועדים שונים, בהתאם לזמינות שלנו ושלכם ולפי אירועים שונים שעבורם אנו מספקים שירותי קייטרינג.

לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת קייטרינג לחתונה בירושלים, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

דילוג לתוכן