קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג טוב לשבת חתן – מה צריך לדעת?

קייטרינג לשבת חתן הבאה שלכם, מה כדאי שתדעו? אז יש חתונה בפתח ואיתה גם כל האירועים הנלווים. חתונה זו שמחה אחת ענקית שמתלוות אליה עוד שמחות ואירועים קטנים. יש חינה, מסיבת רווקות/ רווקים, שבת חתן ועוד אירועים נוספים. איך תהפכו את כולם להצלחה? עם קייטרינג לאירועים, שירים את החגיגה.
אז הגיע הזמן לתכנן שבת חתן. זהו האירוע הכמעט הכי חשוב לקראת החתונה שלכם. אירוע כזה, בחיק המשפחה והחברים, בו החתן המאושר עולה לעליית מפטיר. מדובר באירוע מסורתי במקור שלו, אבל היום יש סיבות רבות לעשות שבת חתן. רבים עורכים אירוע כזה מטעמי מסורת, ורבים אחרים כדי לאחד את המשפחה בעוד אירוע משמח לפני החתונה. רבים בוחרים לחגוג שבת חתן בוחרים גם לכבוד עליית הבן למצוות ולרגל הבר מצווה. לא משנה מאיזו סיבה אתם כאן, אין ספק שמדובר בחגיגה משמחת. ולחגיגה כזו, הכי חשוב לדאוג לאוכל טעים עבור האורחים שהגיעו לשמוח בשמחתכם.

קייטרינג לחגיגות משמחות

כשמדובר באירוע כה משמח ומרגש, לתפריט שתבחרו יש חשיבות רבה. האירוע כולו עוסק סביב החיבור למסורת, למשפחה ולמה שביניהם. לכן, שימו לב שאתם בוחרים בתפריט המתאים במיוחד לצלוח את המשימה. על התפריט להתכתב עם תוכנית האירוע עצמו, לאורך הגשת המנות הראשונות העיקריות והקינוחים. על הכל ללכת בקנה אחד עם התכנייה ובהתאם לברכות השונות. אם אתם פחות בקיאים בקונספט, מומלץ ללמוד אותו גם לפני בחירת הקייטרינג. שימו לב שהאירוע מתוכנן בצורה מוקפדת מא' ועד ת', שהמנות הולמות אותו ושצורת ההגשה שלהן תתאים לאווירה של האירוע.

דבר נוסף שכדאי לכם לעשות הוא להעלות בפני חברת הקייטרינג שמדובר בשבת חתן. היום חברות קייטרינג רבות נותנות שירות עבור אירועי שבת חתן וזה הפך למאוד נפוץ. מומלץ ליידע את ספק הקייטרינג שלכם, כדי שבסופו של דבר תקבלו את השירות המתאים ביותר. עובדי קייטרינג מנוסים באמת כבר הגישו אוכל לשבת חתן אחת או שתיים בעבודתם. אם הם יידעו מה הוא סוג האירוע שלכם הם יוכלו לתאם את ההגשה ואת סוג התפריט בהתאם.

קייטרינג לשבת חתן גם לבר מצווה

שבת חתן היא אירוע משמח בין אם מדובר בחתן של ממש או בחתן בר מצווה. אמנם מדובר בשני אירועים שונים אבל ההבדל בין סוג הקייטרינג שתבחרו הוא לא גדול. תוכלו לבחור בקייטרינג בשרי לאירועים קטנים או בקייטרינג חלבי. ניתן גם לפנק את המתפללים שהגיעו לבית הכנסת ואת האורחים גם בתפריט מטעמים ממש ברחבת החוץ של בית הכנסת. אם תבחרו בתוספת המפנקת הזו, כדאי שתשימו לב לנקודה חשובה. לבית הכנסת עצמו, כדאי לבחור בתפריט מתאבנים קליל, כזה שלא ממש מצריך סכין ומזלג. כדי שלמתפללים יהיה הכי נוח שאפשר מומלץ לבחור ממגוון סוגי טאפסים שיוגשו בשולחנות מרוכזים. בנוסף אליהם ניתן לכלול גם מתוקים, מאפים ומטעמים מלוחים. בצורה הזאת יהיה הכי נוח להתנייד בבית הכנסת ולא ליצור עומס של ישיבה סביב הרחבה בה יוגש האוכל. כמו כן, כדי לוודא שייווצר כמה שפחות לכלוך במקום הקדוש, רצוי לבחור באוכל שלא מצריך שימוש בעוד כלים חד פעמיים ובסכו"ם.

דילוג לתוכן