קייטרינג בשרי בירושלים כשר

קייטרינג בשרי בירושלים במחירים אטרקטיביים ומבצעים מפתיעים

אנו בקייטרינג מרקש יודעים שכל אירוע הוא יחיד ומיוחד במינו, ועושים הכל על מנת שיהיה מוצלח ומושלם לתפארת. עימנו תיהנו מתפריט עשיר, מגוון ואיכותי של מנות גורמה המוגשות בנדיבות, ביחד עם חגיגת סלטים, מעדני גריל וקינוחים מדהימים, היוצרים חוויה קולינארית נהדרת. יתר על כן, חברתנו מציעה עבור קייטרינג בשרי בירושלים מחירים אטרקטיביים המלווים במבצעים מפתיעים, שחוסכים לכם בהוצאות ומתאימים לכל כיס.

קייטרינג בשרי בירושלים כשר

תפריט משובח ועשיר

התפריט שלנו הוא ללא ספק חגיגה לעיניים ולחיך, עם שורה ארוכה של מנות שמחממות את הלב. כך למשל, עבור המנה העיקרית תוכלו לבחור עוף צלוי בגריל, צלי בקר ברוטב פטריות, שניצל וינאי בסומסום, סטייק בקר על האש, קציצות בקר ברוטב השף, קדירת בשר גולש ופרגית במילוי השף. בתור מנת ביניים תוכלו לבחור למשל בפילה סול מטוגן, פילה מרלוזה מטוגן, פילה מושט בנוסח מרקש, פילה מושט בעשבי תיבול, דג נסיכה ברוטב חריימי, בורקס ברוטב פטריות, פילה סלמון בנוסח השף, פלפל ממולא, מוסקה חצילים עם בשר, ועוד. יש לנו גם מנות מיוחדות כגון חמין בשרי, מרק תימני, פשטידה מרוקאית, פשטידת פטריות, פשטידת תפוחי אדמה, קיגל ירושלים וקיגל תפוחי אדמה. לכך מצטרפת רשימה ארוכה של תוספות חמות לבחירה, סלטי הבית וקינוחים: פאי פקאן, פאי תפוחים, סופלה שוקולד, גליליות במילוי קרם נוגט, עוגיות מרוקאיות ופטיפורים. חשוב לציין כי אנו קייטרינג בשרי כשר בירושלים בהשגחה המחמירה של בד"ץ בית יוסף.

מבצעים מיוחדים שחוסכים לכם בהוצאות

כדי לאפשר לכל אחד עם כל מסגרת תקציב לזכות בשירותי קייטרינג בשרי בירושלים כשר, אנו מציעים מספר מבצעים אטרקטיביים במיוחד שחוסכים לכם בהוצאות ומאפשרים להשקיע בהיבטים אחרים של האירוע. כל למשל, אנו מציעים מבצע "הכל כלול" ב- 110 ₪ בלבד למנה. המבצע כולל 8 סוגים סלטים, 3 תוספות חמות, 2 מנות ביניים לבחירה, 3 סוגי בשר, לחמניות, שתייה כלה, וכן כלי פורצלן מפוארים, מנהל אירוע וצוות של מלצרים. דוגמא נוספת ומשתלמת במיוחד היא של מבצע בו משלמים רק 39 ₪ למנה, כולל 2 מנות ביניים לבחירה, 7 סלטים, בחירה ב- 3 סוגי בשרים ו- 3 תוספות חמות. לכך ניתן להוסיף בתשלום נוסף שתייה קלה, לחמניות וכלים חד פעמיים קשיחים. ואם אתם בכל זאת רוצים צוות מלצרים באירוע, כדאי שתשמעו על המבצע המדהים הבא: מנה כולל 7 סוגי סלטים, בחירת 3 סוגי בשר, תוספות חמות ולחמניות, שתייה קלה, כלים חד פעמיים וגם צוות מלצרים להגשה.

יש לנו עוד מבצעים אטרקטיביים שנשמח לספר לכם עליהם. לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת קייטרינג בשרי כשר בירושלים, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

דילוג לתוכן