קייטרינג בשרי משובח – מה שכולם רוצים באמת

היום מספרים לנו על קייטרינג חלבי, צמחוני ואפילו קייטרינג טבעוני, אבל אם נודה על האמת מה שבאמת מגרה אותנו ומעלה ריר על השפתיים היה ונשאר קייטרינג בשרי. זהו בדיוק הטעם המשובח שאנו בקייטרינג מרקש מציעים לאורחינו, עם שפע של מנות בשריות טריות, כשרות למהדרין ומשביעות.

מנות בשריות טעימות במיוחד

אנו מזמינים אתכם ליהנות משלל מנות בשריות טעימות במיוחד שמקורן במטבח הישראלי והמרוקאי. המנות כוללות בין היתר עוף צלוי בגריל, צלי בקר ברוטב פטריות, קדירת בשר, חמין בשר, מרק תימני, קציצות בשר, שיפודים ושלל סוגי בשרים נוספים. לאור ניסיוננו העשיר, ממגוון המנות שלנו כל אחד יכול לבחור את הבשרים האהובים עליו ולשלבם בתפריט גורמה מנצח.

לא על הבשר לבדו

אם על האורחים שלכם נמנים גם צמחוניים, אל דאגה! התפריט שלנו מציע קשת רחבה של מאכלים צמחוניים כמנות פתיחה, תוספות ומנות ביניים. מדובר במזונות כדוגמת חציל קלוי בטחינה, אורז אדום פיקנטי, מרק ירקות, פשטידת תפוחי אדמה, פילה סול מטוגן או פילה מושט בעשבי תיבול. בנוסף, אצלנו תזכו לשלל קינוחים מתוקים וטעימים, לרבות עוגיות מרוקאיות, סלט פירות, פאי תפוחים ופאי פקאן.

קייטרינג בשרי עם מבצעים מפתיעים

למרות היותנו קייטרינג בשרי משובח, חשוב לנו לספק את שירותינו לכל דורש ולכל כיס. לכן, אצלנו תוכלו למצוא שפע של מנות בשריות עם מבצעים מפתיעים ומחירים נוחים במיוחד, הנעים בממוצע בין 90 ל- 35 ₪ למנה.

להתרשם מקרוב

שירותי הגורמה שלנו מוצעים לכל גודל וסוג של אירוע, בין אם בריתה קטנה ואינטימית או חתונה גדולה ומפוארת. בתוך כך, לכל אירוע אנו דואגים לספק את השירות המתאים ביותר מבחינת תקציב, מנות ואופן הגשתן. אנו מזמינים גם אתכם להתרשם מקרוב משירותי קייטרינג בשרי מעולים וכשרים למהדרין. להזמנות ופרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-444-0827, ואנו נשמח להכיר לכם את מטעמינו הבשריים והאחרים.

דילוג לתוכן