שירותי קייטרינג בירושלים

מה משפיע על העלויות של שירותי קייטרינג בירושלים?

שירותי קייטרינג בירושלים עשויים להידרש עבור מגוון רחב מאוד של אירועים, מועדים ונסיבות. כך למשל, יש הנדרשים לשירות עבור אירועים גדולים והמוניים כגון חתונה או בר מצווה, יש המעוניינים במנות משובחות עבור אירועים אינטימיים יותר כמו שבת חתן או חינה, אחרים מזמינים שירותי קייטרינג ירושלים לאירועים עסקיים, ועוד הרשימה ארוכה. בכל מקרה ובכל אירוע, עולה שאלות העלויות: כמה יעלה לנו להזמין את השירות? התשובה לשאלה זו אינה אחידה והיא מורכבת ממספר פרמטרים בסיסיים.

 

מחירים שמשתנים בין חברות

בראש ובראשונה, אין מחירון כלשהו שהינו אחיד ומחייב עבור שירותי קייטרינג בירושלים או בכל מקום אחר. מדובר בשוק חופשי שבו כל חברה מציעה את שירותיה בהתאם לשיקוליה הכלכליים המיוחדים, והיא עשויה לשקלל היבטים כמו מוניטין שנרכש לאורך השנים, עלויות של חומרי גלם, הוותק והניסיון, עד כמה היא זקוקה ללקוחות בעת הזו, וכן הלאה. מצד שני, גם אתם חופשיים כמובן לבחור את החברה שעימה תעבדו, ולהכניס לתוך השיקולים גם את סוגיית המחירים. לכן, אל תתביישו להיות צרכנים נבונים ובין היתר לקבל הצעות מחיר משתיים או שלוש חברות, ולבחור בהצעה היותר משתלמת. זאת, כמובן, כל עוד ההצעה אינה באה על חשבון איכות השירות, המנות וכדומה.

 

גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר

מלבד ההבדלים במחירים בין החברות השונות, ישנן מספר גורמים שיכולים בהחלט להשפיע על העלויות של שירותי קייטרינג ירושלים. לדוגמא, מה שבוודאות ישפיע על העלויות הוא מספר המוזמנים, כאשר ככל שהכמות גדולה יותר כך גדלה מספר המנות ומכאן העלייה במחיר המחושב פר מנה. לעיתים, אם מדובר באירוע רב משתתפים, ייתכן שתוכלו להשיג הנחה במחיר פר מנה. עוד נושא שבהחלט עשוי להשפיע הוא סוג המנות שתבחרו שיהיו באירוע, שכן כל חברה מתמחרת את המנות שלה באופן שונה לפי מרכיביהן. מעבר לכך, מה שיכול להשפיע הוא העונה בשנה, כאשר בעונות "החמות" של האירועים המחירים נוטים לעלות, ובמקביל לרדת בעונות הפחות בוערות של האירועים.

 

בדקו מחירים ומבצעים

לו כל החברות היו כותבות בפירוש את מחירי המנות שלהן באתרי האינטרנט, הייתה המלאכה שלכם קלה מאוד, אבל המציאות שונה. מאידך, יש חברות כמו קייטרינג מרקש שבהחלט מפרסמות את המחירים, כולל מבצעים אטרקטיביים. גם מחירי המבצעים (שלנו ושל אחרים) משתנים בהתאם למרכיביהם – דבר המאפשר לבחור בדיוק את החבילה המתאימה לאירוע ולכיס. לדוגמא, מבצע "הכל כלול" שלנו מתומחר ב- 90 שקלים בלבד למנה, ולאחר מכן המחירים יורדים בהדרגה עד למבצע של 35 שקלים למנה. במבצע זה אתם מקבלים שישה סוגי סלטים, שלוש תוספות, שלושה סוגי בשרים ולחמניות, כאשר בתוספת תשלום תוכלו להוסיף כלים חד פעמיים ושתייה קלה.

לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת שירותי קייטרינג בירושלים במחירים אטרקטיביים, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

דילוג לתוכן