תכנון אירוע – לבד או עם עזרה?

יש כל כך הרבה דברים שצריך לארגן כשבונים אירוע, זה כמעט בלתי נתפס. מרוב שזו משימה גדולה, יש הרבה אנשים שפשוט מעדיפים לוותר על כל הבלאגן ולשכור מישהו שיעשה את זה במקומם. אבל, היות וגם כאשר שוכרים מישהו צריך לשבת איתו ולהסביר לו מה אתם רוצים מאלף ועד תו, ובסופו של דבר גם לוודא איתו שהוא אכן עושה את הדברים כמו שאתם רוצים, יכול להיות שזה יוצא יותר כאב ראש מאשר לעשות את הדברים בעצמכם. וזה עוד לפני כל הטלפונים שלו אליכם באמצע היום ברגעים הכי לא נוחים.

קודם כל תבחרו קייטרינג

בכל מקרה, גם אם החלטתם לעשות את הדברים בעצמכם וגם אם החלטתם לשכור מישהו שיעשה אותם במקומכם, אין ספק שאחד הדברים הקריטיים שאותו צריכים לסגור קודם כל, הוא הקייטרינג.

דברו איתנו

050-4440827במיילpencil

 

קייטרינג בכשרות מהדרין

אם אתם שומרי מסורת בעצמכם, ואפילו אם אתם לא אבל אתם רוצים שמי שכן שומר יוכל לאכול באירוע שלכם (כי עדיין רוב האנשים בישראל שומרי כשרות ברמה כלשהי), אתם בטח מחפשים קייטרינג בשרי כשר במרכז. כמובן שכאן גם נכנס האופי שלכם והאופי של האורחים. יש כאלה שיסתפקו בכשרות רגילה, ואילו אחרים יחפשו דווקא קייטרינג בשרי כשר למהדרין במרכז. לשמחתנו האפשרויות הן רבות, והימים שבהם הבחירה באוכל כשר למהדרין אמרה בהכרח בחירה באוכל באיכות פחות טובה עברו מן העולם.

האנשים עושים את האוכל

קייטרינג בשרי מהדרין במרכז יכול להיות איכותי מאוד, והכל שאלה של האנשים העובדים בו. אם אלו אנשים שאוהבים אוכל, אוהבים לשמח ובעיקר אוהבים אנשים, אז אין לכם מה לדאוג. כמובן שאתם צריכים להגיע לטעום, וצריכים לראות שיש ביניכם כימיה, אבל בסופו של דבר אלו הדברים שמשנים. אתם לא תרצו שיהיה לכם מנהל קייטרינג אנטיפת באירוע, גם אם הוא שף מישלן (טוב, אולי אם הוא שף מישלן אז תסכימו). בסופו של דבר, מדובר בזמן מלחיץ עבורכם, ולא כדאי שבנוסף ללחץ הרגיל תצטרכו גם להתמודד עם איש טכני שלא רוצה לשתף פעולה ולהתגמש בהתאם לאילוצים של הרגע האחרון, שקיימים בכל אירוע.

מתכננים אירוע כלשהו ומחפשים קייטרינג כשר שישמח את האורחים? כזה המציע מנות טובות וטעימות וגם מגוון רחב של טעמים? אם כן, קייטרינג מרקש הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. הקייטרינג מציע את שירותיו לאירועים מסוגים שונים ושם דגש על איכות, על טריות ועל שפע.

לסקירת כלל השירותים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 050-4440827

דילוג לתוכן