קייטרינג לחתונה

שאלת העלויות של קייטרינג לחתונה במרכז

מתחילים להתכונן לחתונה? אנו מאחלים לכם המון מזל טוב! קייטרינג מרקש מציע לכם שירותי קייטרינג לחתונה עם תפריט עשיר ומגוון במחירים אטרקטיביים, עם המון ניסיון והצלחות במתן שירותי קייטרינג לחתונות באזור המרכז ובשאר אזורי הארץ. כאשר מדובר בקייטרינג לחתונה אנו יודעים היטב שלקראת החתונה (כולל שבת חתן) יש הרבה מאוד דברים לארגן, לעיתים מרגשים ולעיתים מלחיצים, ולכן עושים הכל על מנת להקל על לקוחותינו ולאפשר להם שקט וביטחון בידיעה שנושא המזון באירוע נמצא בידיים טובות.

יחד עם זאת, גם ברור לנו שעבור הזוג הטרי לא תמיד ברור מה לבדוק מול חברות המציעות קייטרינג לחתונה במרכז. לכן בבלוג שלנו תוכלו לקרוא שלל עצות והסברים לגבי בחירה נכונה והחלטות שצריך לקבל. אחת הסוגיות המשמעותיות היא כמובן זו של העלויות, ובמאמר הזה נפרט בפניכם כמה נקודות עיקריות בנושא חשוב זה.

שירותי קייטרינג לחתונה – תמחור לפי מנה

קייטרינג לחתונה

כמה אורחים יהיו באירוע? זוהי שאלה שתשפיע באופן מהותי על העלויות, שכן שירותי קייטרינג לחתונה במרכז מתומחרים לפני מנה. אז עברו על רשימת המוזמנים שלכם ובדקו בכמה אנשים מדובר. אמנם, ידוע שלא כל מי שמגיע לחתונה באמת מגיע ולכן לכאורה עדיף להזמין פחות מנות כדי לצמצם בעלויות. ואולם, הדבר האחרון שהייתם רוצים לראות בחתונה הוא אורחים שנשארים בלי מנות, על כל המשתמע מכך מבחינת עוגמת הנפש שלהם והלחץ עליכם. לכן, ככלל תמיד עדיף להזמין כעשרה אחוז יותר מנות ממספר האורחים שצפוי להגיע, ליתר ביטחון. על מנת לדעת ביתר דיוק כמה אורחים יהיו בחתונה, אנו ממליצים להשתמש ברשתות החברתיות, למשל לבקש מכל המוזמנים לאשר הגעה בווטסאפ.

מסגרת התקציב שלכם והשוואה בין החברות

חשוב מאוד להגדיר את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם, לפחות באופן כללי, בין אם אתם מסתמכים על מימון מההורים או על הצ'קים שתקבלו. לאחר מכן פנו אל מספר חברות ובדקו את המנות השונות שהן מציעות ואת העלויות. כאמור, יש להכפיל את המחיר למנה במספר האורחים הצפוי כדי לקבל את העלות הכללית המשוערת. את המחירים תוכלו למצוא לעיתים במחירונים המופיעים באתרי האינטרנט של החברות, ולעיתים תצטרכו להתקשר. יש לציין כי המחיר מושפע ממגוון פרמטרים כגון מנות "הכל כלול", תוספת של כלי פורצלן מפוארים, מספר מנות ביניים, מספר סוגים בשרים, מספר הסלטים, וגם צוות מלצרים שיהיה באירוע, מנהל צמוד לאירוע ועוד. אז עברו על המחירון והשוו בין המחירים שמציעות מספר חברות עבור קייטרינג לחתונה במרכז. בחרו בהצעה המשתלמת ביותר לאור בדיקות נוספות, בדגש על מבחן הטעימות שערכתם, ההתרשמות מהתפריט וכדומה. לבסוף, חשוב מאוד לבדוק אם החברה מציעה מבצעים אטרקטיביים במיוחד החוסכים לכם בהוצאות.

לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת קייטרינג לחתונה במרכז, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

דילוג לתוכן