אוכל מרוקאי אותנטי – בסיס להצלחה בכל אירוע

כששואלים פרסומאי טוב מה העיקרון המנחה בניסיון לשווק מוצר, הוא כנראה יגיד שפרסומת הנוגעת בבסיס קהל הרחב ביותר, היא זו שלה סיכויי ההצלחה הגדולים ביותר. כשמדובר באוכל המצב לא שונה. אלא אם מדובר באירוע נישתי, רוב האנשים בארץ יסכימו שהאוכל המקובל ביותר, האהוב ביותר, על המגוון הרחב ביותר של האנשים, הוא האוכל המרוקאי.

כמובן שעבור הישראלי הממוצע, הקטגוריה של אוכל מרוקאי כוללת גם אוכל טריפולאי כמו המקלובה, אוכל תוניסאי כמו השקשוקה ואוכל כורדי כמו הקובה. ככה או ככה אוכל של עדות המזרח מוסכם על ידי רוב האנשים כטעים מאוד ומשביע בו זמנית, ולכן במקומות שבהם צריכים להאכיל כמויות גדולות של אנשים, כדוגמת הצבא או חדרי אוכל גדולים, האוכל המזרחי שולט ביד רמה (אולי חוץ מהשניצל שמתיימר להיות וינאי).

אוכל מרוקאי אוטנטי - בסיס להצלחה בכל אירוע

אוכל מזרחי משובח – הטעם זה לא הכל

זו הסיבה, שכאשר אתם באים לחפש קייטרינג לאירועים בירושלים, כנראה העיר המגוונת ביותר בכל הארץ, כדאי לכם לחפש קייטרינג המבשל אוכל מזרחי משובח שאליו יוכלו להתחבר רוב האורחים שלכם. לא משנה עד כמה אתם עצמכם אוהבים קוגל תפוחי אדמה ירושלמי, תהיו בטוחים שמושט ברוטב מרוקאי ינצח אותו בהליכה בפופלריות בקרב האורחים.

עם זאת, לא מספיק להציב מחבת ענקית של דג ריחני ולתת לאנשים ללקק את האצבעות. כשמעצבים אירוע חשוב לשים לב לנראות של האוכל, לכמויות, לאיכות הבישול, לאיזון בין המנות ועוד ועוד. אתם יודעים הכי טוב מה אתם רוצים, אבל בעל קייטרינג מנוסה ידע לכוון אתכם ביד בוטחת המונחית על ידי שנים של ניסיון. קחו לכם איש מקצוע, כזה שראה כמה אירועים בחיים שלו ויודע לעצב אירוע מתחילתו ועד סופו מהצד הקולנרי, ותנו לעצכם לתרווח ולכות למחמאות שיזרמו מהאורחים.

רוצים לשלב באירוע הבא שלכם מנות מרוקאיות טובות וטעימות? אם כן, קייטרינג מרקש הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה. הקייטרינג מציע את שירותיו לאירועים מכל מיני סוגים ושם דגש על מנות ברמה גבוהה, על טריות חומרי הגלם ועל מגוון נהדר של אפשרויות שונות, שמהן ניתן לבחור. לסקירת כלל השירותים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 050-4440827

דילוג לתוכן