קייטרינג בצפון מהדרין

קייטרינג בשרי בצפון – מחירים מפתיעים ותפריט עשיר

מתכננים אירוע בצפון? יש לכם שבת חתן, חינה, חתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר? אם כן, חשוב שתדעו כי חברתנו מציעה עבור קייטרינג בשרי בצפון מחירים מפתיעים ואטרקטיביים, לצד מבצעים המתאימים לכל כיס ומסגרת תקציב.

למה דווקא קייטרינג בשרי?

בעולם הקייטרינג והאירועים הטרנדים כל הזמן משתנים. לדוגמא, ישנן מגמות הקשורות לקיום אירועים מחוץ לאולמות ובחיק הטבע, וישנם טרנדים קולינאריים המושפעים ממגמות עולמיות ובריאותיות. מצד אחד, הקהל הישראלי שבע האירועים בהחלט נהנה מחידושים בתפריט, ומצד שני, ישנה אהבה למאכלים המוכרים. יתרה מכך, לכל אורך השנים מושלים בכיפה התפריטים הבשריים, ובאמת – אי אפשר להתחרות במנות הבשר המשובחות שממלאות את הבטן וערבות לחיך המקומי. למעשה, כאשר אנשים מישראל מוזמנים לאירוע הם מצפים למנות הבשריות, שהן העיקר והמרכז בכל תפריט. לכן, קייטרינג בשרי כשר בצפון הוא הבחירה הנכונה והבטוחה ביותר למי שרוצה לקבל קומפלימנטים מהמוזמנים ושביעות רצון גדולה.

יחד עם זאת, חשוב להבין שכאשר מדברים על קייטרינג בשרי בצפון מתכוונים למעשה לשורה ארוכה של מנות, אשר כל חברה מציעה בהתאם ליכולותיה, רמתה המקצועית, השף שלה, חומרי הגלם וכדומה. כך למשל, בתפריט הבשרי שלנו תמצאו מנות משובחות כגון צלי בקר ברוטב פטריות, קדירת בשר גולש, קציצות בקר ברוטב השף, סטייק בקר על האש, שניצל סומסום וינאי, עוף צלוי בגריל ועוד. אל המנות העיקריות מצטרפות מנות ביניים מיוחדות כגון קיגל ירושלים, חמין בשרי, מרק תימני ופשטידה מרוקאית, וכן מנות ביניים כמו פילה סלמון בנוסח השף, פילה מושט בעשבי תיבול, מוסקה חצילים עם בשר, פלפל ממולא ועוד הרשימה ארוכה. כמובן, אנו מציעים גם מגוון רחב של סלטי הבית וקינוחים מדהימים, החל בגליליות במילוי קרם נוגט ועד לפאי פקאן ופאי תפוחים.

קייטרינג בצפון מהדרין

מנות שמתאימות לכל המוזמנים

כאשר מתכננים את התפריט המסוים שיוגש באירוע שלכם, יש להתחשב הן במסגרת התקציב, הן בקונספט המבוקש לאירוע, והן בהרכב המוזמנים. לדוגמא, בין אם אתם מקיימים את האירוע בטבריה, בצפת, בחיפה או בכל מקום אחר, ישנה חשיבות גדולה להזמנת קייטרינג כשר בצפון. כמו בכל מקום אחר בישראל גם באזור הצפון ישנם אנשים שאוכלים רק מזון ברמת ההכשר הגבוהה ביותר, ולכן צריך להזמין קייטרינג כשר למהדרין בצפון. בדיוק מסיבה זו חברתנו פועלת תחת הכשר בד"ץ בית יוסף, המקובל על כל הזרמים בישראל ומאפשר לכולם ליהנות מהמטעמים.

בנוסף, יש לתת את הדעת על הרכב הגילאים של המוזמנים. לדוגמא, אם באירוע צפויים להיות גם ילדים ובני נוער (מה שבדרך כלל קורה), יש לדאוג למנות שיוכלו להתחבר אליהן כמו שניצל, בורקס, סלט וכמובן הקינוחים. עוד יש לתת את הדעת על עניין המוצא של המוזמנים, ואם יש העדפות – למשל למטבח מרוקאי או תימני – לשים את הדגש ולתת מענה להעדפות אלו בייעוץ של חברת הקייטרינג.

לפרטים נוספים וסיוע של הצוות שלנו, ולהזמנת קייטרינג בצפון מהדרין, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827. פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לענות על כל שאלה והתלבטות, לספר לכם על המבצעים שלנו, ולעזור בתכנון הפן הקולינארי מאלף ועד תו.

דילוג לתוכן