קייטרינג כשר נתניה מחירים

קייטרינג בנתניה במחירים הוגנים ונוחים

חברתנו מזמינה אתכם ליהנות משירותי קייטרינג בנתניה במחירים אטרקטיביים ונוחים לכיס, עם מבצעים מיוחדים ומפתיעים שחוסכים לכם בהוצאות. מאחורי חברתנו שורה ארוכה של אירועים ומעגל נרחב של לקוחות מרוצים שנהנו משירותינו לאורך השנים, היודעים להעריך רמה קולינארית גבוהה ושירות מעולה. תוכלו להזמין מאיתנו קייטרינג בנתניה כשר עבור כל סוג של אירוע, החל בשבת חתן ויום הולדת, דרך חתונות ובר מצוות, ועד לחינות, אירוסין וכל סוג אחר של חגיגה בכל קנה מידה.

קייטרינג בנתניה במחירים הוגנים ונוחים

למה דווקא איתנו?

יש מספר חברות המציעות שירותי קייטרינג בנתניה, ואתם בוודאי שואלים את עצמכם – מדוע דווקא קייטרינג מרקש. לשאלה הזו יש הרבה תשובות וכעת נביא לפניכם כמה מהן:

  • בגלל האיכות – חברתנו מספקת את שירותי הקייטרינג באיכות וברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש, ללא פשרות. אנו חברה משפחתית הפועלת באווירה נעימה ונינוחה, ובה אנשי מקצוע הנמנים על הטובים והמובילים בתחום, אשר פועלים לאור אהבה גדולה למלאכה ובקיאות מעמיקה במלאכה. אנו עושים הכל על מנת שהאירוע שלכם יהיה מושלם, שתרגישו נינוחים ותדעו שאתם מצויים בידיים טובות, שתיהנו מהמנות, מהעיצוב ומכל הרגעים הבלתי נשכחים. לשם כך מוקדשות מחשבה רבה והשקעה בטעמי המזון ובהכנתו, עם תשומת לב לכל הפרטים.
  • בגלל התפריט – אנו מציעים שירותי קייטרינג כשר בנתניה עם תפריט עשיר במיוחד, הכולל שורה ארוכה של מנות גורמה, מעדני גריל, סלטי הבית, תוספות וקינוחים. כל אלו מוגשים בנדיבות וכיד המלך, בדגש על סגנון הגשה מושלם – בין אם מדובר בהגשה על ידי צוות המלצרים המיומן שלנו, בין אם בהגשת בופה ואפילו במגשי אירוח שאנו מספקים לאירועים באזור נתניה. הצוות המקצועי של חברתנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בבחירת המנות המתאימות לאופי האירוע ולהרכב המוזמנים.
  • בגלל הכשרות – בין אם אתם והמשפחה הקרובה מתגוררים בנתניה, ובין אם החלטתם לקיים את האירוע בעיר עם מוזמנים מכל הארץ, חשוב שתזכרו שישנם אנשים המקפידים מאוד על ענייני הכשרות שצריכים קייטרינג מהדרין בנתניה. אכן, עבור חלק מהאורחים תעודת כשרות בסיסית של רבנות מקומית או ראשית פשוט לא מספיקה, והם מבקשים הכשר של בד"ץ העדה החרדית. לקייטרינג שלנו תעודת כשרות מטעם בד"ץ יוסף, שהיא ברמת ההשגחה הגבוהה ביותר, ולכן כל אדם שהוזמן לאירוע לרבות חרדי או דתי, יוכל ליהנות מהמטעמים שיוגשו ללא חשש ודאגה.
  • בגלל המחירים – כאמור, אנו מציעים עבור קייטרינג בנתניה מחירים נוחים והוגנים. יחד עם זאת, אנו יודעים שלכל משפחה יש את מסגרת התקציב שלה ואת החזון המיוחד לאירוע, ולכן יצאנו עם מבצעים משתלמים מאוד שמתאימים לכל כיס ולכל קונספט. המבצעים שלנו מתחילים ב- "הכל כלול" עם 90 ₪ בלבד למנה ומגיעים עד למבצע של 35 ₪ בלבד למנה: 6 סוגי סלטים, 3 תוספות חמות, 3 סוגי בשר ולחמניות (ניתן כמובן להוסיף שתייה קלה וכלים חד פעמיים בתשלום נוסף). אנו מזמינים אתכם להתרשם מהמבצעים המוצעים באתר ולהתייעץ עם הצוות שלנו לבחירת החבילה המתאימה ביותר לצרכיכם.

לפרטים נוספים על חברתנו ולהזמנת קייטרינג בנתניה כשר, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון שמספרו –  050-4440827.

דילוג לתוכן