קייטרינג לשבת בר מצווה ושבת חתן

קייטרינג לשבת חתן בר מצווה

חלק גדול מכל אירוע משמח, ואפילו מכל מפגש חברתי, הוא האוכל. כבני אדם, אוכל טוב ומפנק ישמח אותנו מאוד, ויאפשר לנו להנות ולחגוג עד הסוף.

לכן, כאשר אתם מתכננים אירוע, בין אם מדובר בשבת משפחתית כמו שבת חתן או בר מצווה, ובין אם מדובר באירוע של ערב אחד, השלב החשוב ביותר הוא בחירת הקייטרינג והתפריט.

כך תוכלו להבטיח שהאורחים שלכם ייהנו מהערב, ישמחו לחגוג איתכם ביחד, ואף יזכרו את האירוע לטובה.

התהליך של בחירת קייטרינג לשבת חתן בר מצווה עלול להיות מייגע וארוך, ולכן ריכזו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לצלוח אותו בשלום ובמהירות.

דברו איתנו

050-4440827phoneבמיילpencil

אז מה חשוב לקחת בחשבון כאשר אנו בוחרים קייטרינג לאירוע?

  • האיכות – חשוב מאוד לשים לב שהקייטרינג אותו אתם בוחרים עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים. אם צריך, ניתן אפילו לבקש להיכנס למטבח ולבדוק את טריות המוצרים והתבשילים, והאיכות של חומרי הגלם.
  • השירות – נכון, עד עכשיו דיברנו על האוכל עצמו, וזה בהחלט דבר חשוב, אך החוויה הטובה שלכם לא פחות חשובה מהחוויה הטובה של האורחים. הדבר האחרון שאתם רוצים להתעסק בו בזמן שאתם מתכוננים לחגיגה משפחתית הוא נותני שירות לא אדיבים, שיקשו עליכם את כל התהליך. אם מצאתם מקום בו האנשים היו נחמדים ומקצועיים, ייתכן והוא עדיף על פני מקום שמציע מבחר גדול יותר של מנות עיקריות.
  • המגוון – כדאי לבחור קייטרינג שייתן לכם היצע כמה שיותר גדול, על מנת שתוכלו לבחור מנות שאתם בעצמכם באמת אוהבים. בנוסף, מומלץ לבחור בקייטרינג שמאפשר בחירה של מספר מנות, כך שגם האורחים שלכם יוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מנות. המגוון לא חייב להתבטא רק בסוגי המאכלים עצמם, אלא בסגנונות ובטעמים שלהם, שיאפשרו מענה לטעמו של כל אורח.
  • הטעם – בסוף, צריך להיות לאורחים שלכם, ולכם, טעים. אל תהססו לבקש לטעום מהתבשילים, כדי שתוכלו לגבש דעה לגבי טיב הקייטרינג.
  • המלצות – הדרך הכי טובה לבחור היא באמצעות המלצות. חברים שלכם הזמינו קייטרינג לשבת בר מצווה שהיה מעולה? קרובי משפחה סיפרו לכם על קייטרינג איכותי שאכלו באירוע של הצד השני? אספו המלצות על חברות הסעדה מוצלחות, ותוכלו לעשות בחירה חכמה ומוצלחת יותר.
  • התאמה – חשוב לראות כי הקייטרינג מציע שירות שמתאים לצרכים שלכם. אתם משפחה גדולה עם הרבה ילדים? וודאו כי יש אפשרות להזמנה של מנות המתאימות לילדים מבחינת הטעם ומבחינת גודל המנה. יש בין המוזמנים הקרובים שלכם אנשים עם אלרגיות או רגישויות למאכלים מסוימים? בחרו בקייטרינג שמציע שירות מיוחד שכזה.
  • כשרות – וודאו כי רמת הכשרות אותה מציע הקייטרינג מתאימה לכם, הן מבחינת האמונות שלכם והן מבחינת צרכי האורחים שלכם. אם יש פער בין רמת הכשרות עליה אתם מקפידים לבין זאת של אורחיכם, בדקו אם הקייטרינג מקיים שיתוף פעולה עם קייטרינג אחר בעל כשרות מחמירה יותר, מה שיאפשר לכם להזמין מספר מנות עם רמת הכשרות הרצויה.

קייטרינג מרקש

אם אתם מעוניינים בקייטרינג שעונה על כל הקריטריונים שהזכרנו, ויספק לכם אוכל מעולה ומבחר ענק של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, אתם מוזמנים לפנות לקייטרינג מרקש.

מדובר בקייטרינג שמתמחה באירועים קטנים ומשפחתיים, ומעניק חווית שירות מקצועית ואדיבה, לצד רמה קולינרית גבוהה ומנות גורמה ייחודיות.

בקייטרינג מרקש שמים דגש על עשייה באהבה, הן מבחינת השירות והן מבחינת האוכל עצמו.

על מנת ליצור קשר עם החברה, ולהכיר יותר לעומק את מה שהקייטרינג מציע, ניתן ללחוץ כאן.

דילוג לתוכן