קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג מרקש שמחים להציג תפריט לשבת חתן הכולל 3 ארוחות.

רק 130 ₪ לאדם – כולל 3 ארוחות מלאות ומפנקות לשבת חתן שלכם, את השבת הזאת האורחים שלכם לא ישכחו…

ישנה אפשרות להזמין קייטרינג רק לארוחה אחת מארוחות השבת בדרך כלל זאת הארוחה של שבת בצהריים אחרי שחוזרים מבית הכנסת המחיר למנה כזאת רק 45 ₪ לאדם ויש לכם ארוחה מושלמת לשבת חתן במחיר אטרקטיבי חייגו עכשיו: 0504440827
בכל הזמנה – לחמנייה מתנה.

ארוחת ערב שבת
מנה במפרט:
7 סוגי סלטים לבחירה מהתפריט (כגון : סלק , חציל מטוגן, מטבוחה, גזר חי, פלפל 3 צבעים)
מנת ביניים (כגון :דג פילה מושט ברוטב / רול בשר / *פילה סלמון)
3 תוספות חמות לבחירה (כגון : ירקות מוקפצים, דואט תפוחי אדמה ובטטה, זיתים מרוקאיים)
3 סוגי בשרים (כגון : פרגיות על האש, עוף בתנור, בשר בקר ברוטב)

סעודה שנייה :
7 סוגי סלטים לבחירה מהתפריט
3 תוספות חמות או חמין כתוספת
3 סוגי בשרים כולל פרגיות על האש

סעודה שלישית :
פשטידות – פשטידה מרוקאית , פשטידת תפוחי אדמה ופטריות או
בורקס / מושט מטוגן / מושט בעשבי תיבול
סלטים לבחירה מהתפריט

*פילה סלומון בתוספת מחיר

קייטרינג לשבת חתן

___________________

קייטרינג לשבת חתן – קייטרינג איכותי וטעים

יש החוגגים שבת חתן לפני הנישואים ויש כאלה בשבת שאחריה, אך בכל מקרה מדובר באירוע חשוב במיוחד למשפחות בני הזוג הטריים. החתונה עצמה דורשת אנרגיה רבה הן מצד הזוג הצעיר (בחירת מקום, קייטרינג, דיג'יי, הזמנת האורחים, קניית בגדים חדשים ועוד), לכן חשוב שהשבת חתן תהיה מאורגנת בצורה הטובה יותר ע"י קייטרינג מיומן וניסיון בתחום.

לארגן שבת חתן זה לא תמיד כל כך פשוט, במיוחד אם יש הרבה אורחים, הדבר הכי חשוב שכנראה תחליטו עליו הוא כנראה הקייטרינג. אז איך להזמין קייטרינג איכותי, טעים ובמחיר אטרקטיבי? אז איך בונים תפריט קייטרינג כשר לשבת חתן באופן כזה שכל האורחים יהיו מרוצים? ננסה לתת כאן טיפים לבניית תפריט והזמנת קייטרינג בשרי לשבת חתן שיתאים לכולם.

מה חשוב לדעת כשמזמינים קייטרינג לשבת חתן?

  • כמות האנשים – כאשר אנחנו מתכננים אירוע כדאי לחשב את המספר המדויק ככל שניתן. כדאי להיעזר בקייטרינג עצמו (בדרך כלל יש להם ניסיון עצום ויוכלו לייעץ לכם מהי הכמות הנכונה).
  • כמה עולה קייטרינג לשבת חתן – טווח המחירים של קייטרינג יכול לנוע בין עשרות שקלים למנה ולעבור את רף המאה שקלים. המחירים משתנים בהתאם לסוג המנות המוזמנות, האם יש מלצרים או שהקייטרינג מוגש כבופה.
  • איכות קייטרינג בשרי לשבת חתן כשר – קשה לדעת מראש מהי איכות האוכל שתקבלו לשבת חתן, אך לפני ההזמנה חשוב מאוד לבקש המלצות מאנשים שנהנו משירותי הקייטרינג בזמן האחרון. ההמלצה שלנו היא לא להזמין קייטרינג אם לא טעמתם בעצמכם את האוכל או שקיבלתם המלצות מאנשים שנהנו מהקייטרינג בעצמם. באמצעות קבלת המלצות אפשר לקבל אינפורמציה לא רק על איכותו של המזון והמנות אלא גם על השירות שמקבלים, האם הקייטרינג עומד בלוח זמנים שסוכם עליו וכך לקבל תמונה מקיפה על העסק שמספק לכם את האוכל באירוע שכה חשוב לליבכם.
  • גיוון – חשוב שהאוכל יתאים לכולם במידת האפשר (מגוון רחב של מנות עיקריות, מנות ביניים, תוספות חמות, סלטים וקינוחים). כמו כן חשוב לדעת האם הקייטרינג כולל כלים, שתייה, פינת קפה, מלצרים וכו'.
  • כשרות – קייטרינג לשבת חתן כשר, צריך להיות עם תעודת כשרות בתוקף.

קייטרינג מרקש הינו כשר למהדרין ומספק ללקוחותיו שרותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות ללא פשרות, אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ ונותנים שירות לכל סוגי האירועים והשמחות.

במידה ואתם מעוניינים באירוע נפלא ויוקרתי וללא טרחה מרובה, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולשמוע יותר על התפריט העשיר והמגוון שלנו, אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על קייטרינג בשרי כשר לשבת חתן, אתם מוזמנים להתקשר לטלפון נייד:  050-4440827 או צרו קשר בכתובת אימייל: c0504181833@gmail.com

דילוג לתוכן