קייטרינג מהדרין רמלה

תפריט משובח של קייטרינג מהדרין ברמלה

קייטרינג מרקש היא חברה ותיקה ומובילה בענף הקייטרינג לאירועים, המספקת את שירותיה בכל רחבי ישראל לרבות באזור המרכז – וכך גם ברמלה וסביבתה.

למי שמחפש קייטרינג מהדרין ברמלה אנו בהחלט הכתובת הנכונה, בהיותנו פועלים תחת השגחת בד"ץ יוסף מיסודו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

לאורך השנים צברה חברתנו מוניטין מצוין בקרב לקוחות מכל המגזרים והעדות, ובקרב אנשים שקיימו חתונת, בר ובת מצווה, בריתה ובריתה, ימי הולדת, ושלל מסיבות ואירועים נוספים.

המוניטין המשובח שלנו נובע מכלל היבטי השירות, החל בליווי המקצועי שמעניקים אנשי הצוות לכל לקוח, דרך מבצעים אטרקטיביים שחוסכים ממון נכבד בהוצאות, ועד למיומנות של צוות המלצרים.

יחד עם זאת, הגורם המרכזי להצלחת חברתנו הוא ללא ספק התפריט העשיר והמגוון שאנו מעמידים לבחירת הלקוחות, ועליו נרחיב מעט בשורות הבאות.

קייטרינג מהדרין ברמלה

דברו איתנו

050-4440827phoneבמיילpencil

 

תפריט מלא ועשיר לכל שלבי הסעודה

אם תעיינו באתר שלנו תוכלו להתרשם ממבחר עשיר במיוחד של מנות שאנו מציעים לכל סוגי האירועים. התפריט מתחיל עם סלטי בית טעימים, טריים ונהדרים שהציבור הישראלי מכיר ואוהב.

בין היתר, על הסלטים שלנו נמנים חציל מטוגן פיקנטי, חציל קלוי במיונז, חציל קלוי בטחינה, חומוס, טבולה לבנוני, מטבוחה פיקנטית, גזר מגורד חי בלימון, סלק אדום פלפל קלוי מטוגן, וולדורף, פלפל קלוי בצבעים, טחינה, ועגבניות שרי בזיליקום.

אנו מציעים גם מגוון רחב של תוספות חמות לבחירתכם, כגון אורז אדום פיקנטי מעודן, אורז לבן רגיל, זיתים מרוקאים בנוסח מרקש, אורז צהוב אשפלו עם גזר, דואט תפוחי אדמה ובטטה, תפוחי אדמה אפויים, קוסקוס מרוקאי, שעועית ירוקה מוקפצת ועוד היד נטויה. לכך מצטרפות שלל מנות מיוחדות ומנות ביניים עבור קייטרינג כשר ברמלה.

לדוגמא, תוכלו לבחור בין פילה מושט בנוסח מרק, פילה סול מטוגן, בורקס ברוטב פטריות, דג נסיכה ברוטב חריימי, פילה סלמון בנוסח השף, פילה מושט בעשבי תיבול, פלפל ממולא, מוסקה חצילים עם בשר, שיפודי הנסיכה, פילה מרלוזה מטוגן ועוד.

המנות המיוחדות שלנו כוללת בין היתר פשיטת תפוחי אדמה, פשיטת פטריות, פשטידה מרוקאית, מרק תימני, מרק ירקות, חמין בשרי, קיגל ירושלמי וקיגל תפוחי אדמה.

ובאשר למנות העיקריות, הם מהוות כמובן את גולת הכותרת של הסעודה. כך למשל, תוכלו להזמין מהתפריט שלנו סטייק פרגית על האש, פרגית במילוי השף, קציצות פשר ברוטב השף, צלי בקר ברוטב פטריות, שניצל וינאי בסומסום האהוב על הילדים והנוער, עוף צלי בגריל, קדירת בשר גולש, ועוד.

לבסוף, לא נשכח את הקינוחים של קייטרינג מהדרין ברמלה, ביניהם פירות העונה, פטיפורים, עוגיות מרוקאיות, סופלה שוקולד, גליליות במילוי קרם נוגט, פאי פקאן אישי ופאי תפוחים אישי.

לפרטים נוספים על חברת קייטרינג מרקש, על התפריט המגוון שאנו מציעים ועל המבצעים האטרקטיביים שלנו, וכן להזמנת קייטרינג ברמלה כשר, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

 

דילוג לתוכן