אוכל לשבת חתן

הזמנת אוכל לשבת חתן

אז בשעה טובה הבן או הבת שלכם התחתנו, ועכשיו הגיעה השבת חתן. בין כל ההכנות לחתונה, בחירת השמלה, האולם, הדיג'יי ומעצבת הפרחים, יש לארגן גם שבת משפחתית טובה ונעימה.

הדבר האחרון שאתם צריכים בתקופה לחוצה כזאת היא לדאוג לאוכל בעצמכם, ולכן מומלץ מאוד להזמין אוכל מוכן לשבת חתן. הזמנה של קייטרינג תאפשר לכם לחגוג בחתונה בלי יותר מדי דאגות וסידורים על הראש, ולהגיע לשבת חתן בראש שקט.

מעבר לכך, מומלץ להקל על עצמכם כמה שניתן, כאשר חלק מחברות הקייטרינג מציעות גם שירותים של השכרת מלצרים ו/או שירותי ניקיון.

כך, תוכלו לצמצם את המטלות שלכם לקראת השבת, שתמיד מגיעה בזמן הלחוץ של ימים ספורים לאחר החתונה, ועלולה להוות מעמסה רצינית על המשפחה, שעסוקה בארגון שלה במקום ליהנות ולהתרגש מהחגיגה ומהחתונה.

אוכל מוכן לשבת חתן

דברו איתנו

050-4440827phoneבמיילpencil

אז איך בוחרים מקום ממנו נזמין אוכל לשבת חתן?

על מנת לקצר גם את התהליך הזה עבורכם, סידרנו מספר טיפים שיכולים לעזור.

  • תבחרו לפי הטעם – קודם כל, חשוב שיהיה טעים. מעבר לשבת משפחתית, שבת החתן היא גם השבת הראשונה בה המשפחות של שני הצדדים מבלות שבת שלמה ביחד. אירוע כזה הוא מאוד משמח, אך גם עלול להיות מביך או אפילו מורכב. לכן, כדאי לוודא שהאוכל שיוגש הוא באמת לטעמכם, מה שישמח אתכם, את הצד השני וכמובן את כל שאר האורחים, ויאפשר היכרות ובילוי משותף על גבי הבסיס הכי חשוב ליצירת אווירה נעימה- אוכל טוב.
  • תבחרו לפי השירות – כפי שאמרנו, כל המטרה של הזמנת אוכל מוכן לפני אירועים כמו שבת חתן, היא להקל על המארגנים. לכן, חשוב שתבחרו קייטרינג שאתם סומכים עליו, ומרגישים בטוחים להזמין ולשכוח ממנו עד יום האירוע. על הקייטרינג להיות מקצועי, וכזה שיציע לכם שירות אדיב ונעים. אם כל הזמן תחששו שדברים לא יסתדרו, ותיאלצו להעביר הרבה זמן בשיחות טלפון של תיאומים וסידורים, לא חסכתם לעצמכם דבר. גם האווירה הטובה, כאשר נוצר חיבור נחמד עם עובדי הקייטרינג ונותני השירות, חשובה על מנת שתוכלו ליהנות מהשבת עצמה כמו שצריך.
  • תבחרו לפי המגוון – לכל אחד מהאורחים שלכם יש צרכים שונים, בין אם מדובר בצמחונות, טבעונות, או סתם העדפה של טעם. כדאי שתהיה לכם אפשרות לבחור במספר גדול יחסית של מנות, ולהגיש הרבה מאכלים, כך שכולם יוכלו לשבוע ולהיות מרוצים. גם עבורכם, אם יש לכם העדפות מסוימות, המשימה של בחירת המנות תהיה טובה יותר אם יהיה לכם מגוון רחב לבחור מתוכו.
  • תבחרו (גם) לפי המחיר – שבת החתן מגיעה לאחר תקופה ארוכה של הוצאות גדולות על אירועים משפחתיים- אירוסין, חינה, וכמובן חתונה. אמנם לא כדאי שזה יהיה השיקול היחיד, אך מומלץ מאוד לשלב אותו בסל השיקולים שלכם, על מנת לא ליצור מצב של כמות הוצאות בלתי אפשרית בתקופה אחת, שתכביד עליכם מבחינה כלכלית. ישנם מקרים רבים הם מחיר גבוה הוא לאו דווקא בעקבות איכות גבוהה או שירות מיוחד, אלא פשוט כי מדובר בתמחור מופקע.

קייטרינג מרקש

והנה עוד קיצור דרך שמצאנו עבורכם, מעבר לטיפים הכלליים- ניתן לפנות לחברת קייטרינג מרקש, ולקבל הצעת מחיר הוגנת תמורת קייטרינג ברמה גבוהה.

קייטרינג מרקש מתמחים באירועים קטנים כמו שבת חתן, לצד בר מצוות, חינות, ימי הולדת ואירועים נוספים. הקייטרינג מציע חוויה שכוללת מגוון רחב של מנות, רמה גבוהה של טעמים ייחודיים ומנות גורמה, לצד שירות אדיב, מקצועי ומחויך.

ניתן להכיר את קייטרינג מרקש יותר, בקישור הזה.

 

דילוג לתוכן