קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים ומוצלחים

קייטרינג לאירועים קטנים, שיספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים, לפעמים קשה למצוא. אז אתם עורכים אירוע קטן. קודם כל- מזל טוב! עכשיו ניגש לעניין. אם יצא לכם להיות ביותר מאירוע אחד או שניים בחייכם, ודאי כבר נוכחתם בעצמכם לגלות שהאלמנט החשוב ביותר בכל אירוע טוב זה האוכל. האוכל הוא מה שיכול להפוך את החגיגה שלכם להצלחה מסחררת ולנושא שיחה לוהט בין האורחים. האוכל הוא הלב הפועם של האירוע שמשמח את כולם. לכן, חשוב שלא תתפשרו בבחירת הקייטרינג שלכם. אם אתם עורכים אירוע קטן בבית- בר/ בת מצווה, אירוע משפחתי או אפילו מסיבת יומולדת, חשוב לדאוג לאוכל. אוכל משובח שיעשה לאורחים שלכם שמח. אז האירוע אולי קטן, אבל האוכל הוא המרכז שלו (כמו בכל אירוע), ולכן אין סיבה שתלכו בקטן. אז מה חשוב לוודא לפני שתבחרו קייטרינג? על מה לשים דגש? אילו טיפים יכולים להציל את האירוע שלכם? הכל ממש כאן.

מה צריך לוודא לפני שבוחרים קייטרינג לאירוע.

קודם כל, חשוב שתדעו למה אתם נכנסים. תכנון אירוע כאמור זו מלאכה לא פשוטה, הדורשת מחשבה והשקעה רבה. הדבר הראשון שכדאי שתעשו זה ליצור התאמה בין סגנון האירוע לבין התפריט שתבחרו להגיש. התאימו אותו לסגנון האירוע אותו אתם עורכים ולאופי האורחים המוזמנים. תוכלו לבחור בין קייטרינג בשרי לחלבי ובין מגוון סוגי תפריטים שהכי ידברו לאורחים שלכם.
קודם כל, חשבו על הקונספט של האירוע. האם מדובר באירוע קליל בחיק המשפחה או באירוע מכובד עבור מכרים לעבודה? אם תקחו בחשבון פרמטרים נוספים שבונים את האירוע שלכם, כך תוכלו לוודא בחרתם תפריט מתאים. ערכו בדיקה אל מול מגוון תפריטים וסגנונות הגשה, תופתעו לגלות שיש די הרבה. אחרי שתהיו מקובעים על הקונספט של האירוע, חשבו על קהל היעד. האם זה אירוע שפונה לקהל מבוגר עם חך מעודן? אירוע שיש בו הרבה ילדים? הכניסה לפרטים הקטנים כשזה נוגע לאירוע שלכם, תעזור גם לכם לוודא שעשיתם את החבירה הנכונה.

כמה טיפים לסגירת קייטרינג לאירועים קטנים

קודם כל, מאוד חשוב שתבצעו הזמנה בהתאם לכמות האורחים באירוע. אין מצב יותר מתסכל מלגלות שהזמנתם יותר מידי אוכל או הכי נורא- מעט מידי. איך תמנעו מזה? מספר שבועות טרם האירוע, תבקשו מהאורחים המוזמנים שלכם לאשר הגעה בצורה מסודרת. אחרי שיש לכם רשימה עדכנית של מספר האורחים המגיעים, תוכלו לדווח לחברת הקייטרינג ולוודא שאתם מזמינים כמות מתאימה של מנות. אל תשכחו לחשב גם את כמות מנות הילדים שתצטרכו ( אם תצטרכו) וכמובן תכללו כמה מנות ספייר, ליתר ביטחון.
דבר נוסף שחשוב לוודא בבחירת הקייטרינג, זה ההתחשבות בבעלי מגבלות תזונה או אלרגיות. כדי לתת לאורחים שלכם תחושה שבאמת חשבתם עליהם, תוכלו עם אישורי ההגעה שתבקשו גם להשאיר מקום לעניין הזה. כך תהא לאורחים אפשרות למלא הגבלות תזונתיות מסוימות אם יש כאלה. אם תדאגו לזה, תוכלו להיערך בהתאם עם מנות לכל האורחים שמגיעים, לא משנה אילו העדפות תזונתיות יש להם.

דילוג לתוכן