חברות קייטרינג בירושלים

חברת קייטרינג בירושלים לכל אירוע

אנו בקייטרינג מרקש מלווים מזה שנים את לקוחותינו ומעניקים להם שירות נדיב ואדיב מכל הלב. גולת הכותרת של שירותי קייטרינג בירושלים שחברתנו מציעה, הוא כמובן התפריט הבשרי הנהדר שעליו נספר לכם בהמשך. כמו כן, אנו מציעים עבור שירותינו מחירים הוגנים, נוחים ואטרקטיביים, ולצידם גם מבצעים מצוינים המתאימים לכל כיס. עבור אילו אירועים אנו מספקים שירות? ומדוע התפריט שלנו כל כך מומלץ? על כך בשורות הבאות.

כל אירוע באזור ירושלים והמרכז

כאשר בוחרים מבין חברות קייטרינג בירושלים, אחת השאלות הראשונות שצריך לשאול היא: לאילו אירועים מסופק השירות. ובכן, אנו חברת קייטרינג בירושלים שיכולה לספק מענה מושלם לכל סוג של אירוע, מכל סדר גודל, בכל אופי ואווירה, ואפילו בכל מסגרת תקציב. כך לדוגמא, אנו מספקים מנות גורמה עסיסיות, טריות ומעולות עבור חתונות המתקיימות בעיר הבירה וסביבתה, כאשר הזוג המאושר יכול לבחור מתוך תפריט עשיר במיוחד המתאים לכל העדות, הגילאים והטעמים. כמו כן, אנו מספקים קייטרינג מומלץ בירושלים עבור בר מצווה המתקיים בעיר, וכידוע – אנשים מכל רחבי ישראל בוחרים לקיים את האירוע ברחבת הכותל ולאחר מכן להמשיך לסעודה במקום כזה או אחר. הדברים נכונים כמובן גם לגבי אירוע בת מצווה שעבורו אנו מספקים שירות מלא.

חברתנו מספקת שירותי קייטרינג בירושלים לעוד מגוון סוגים של אירועים וחגיגות. כך למשל, אם אתם מארגנים שבת חתן בירושלים עם המשפחה החדשה שלכם, אנו נשמח לספק את המזון לסוף השבוע כך שלא תצטרכו לטרוח על הכנתו, ותוכלו ליהנות מקייטרינג מעולה וכשר למהדרין שיקצור מחמאות וירבה תענוג. כמו כן, אנו מספקים שירותים לאירועים דומים שאינם מרובי קהל בדרך כלל, כמו בריתות, ימי הולדת בהרכב משפחתי מלא, ארוחות חג גדולות ולכל אירוע אחר.

כמה מילים על התפריט שלנו

כפי שהבטחנו, נספר לכם כעת מדוע אנו קייטרינג מומלץ בירושלים שזוכה למוניטין מצוין. הסוד טמון לא רק בגישת השירות שלנו, לא רק בניסיון של ההנהלה והצוות, ולא רק במחירים ובמבצעים המיוחדים, אלא בעיקר בתפריט. אם תעיינו באתר שלנו תוכלו לראות רשימה ארוכה מאוד של מנות, חלקן מוכרות וחלקן ייחודיות, המתאימות לכל המוזמנים – כולל לטעמם של ילדים ובני נוער, וכמובן גם מבוגרים. כך למשל, המנות העיקריות שלנו כוללות שניצל וינאי בסומסום, צלי בקר ברוטב פטריות, עוף צלוי בגריל, קציצות בקר ברוטב השף, סטייק בקר על האש, וקדירת בשר גולש ופרגית במילוי השף. כמו כן, אנו מציעים מנות מיוחדות כדוגמת מרק תימני, חמין בשרי, פשטידת תפוחי אדמה, פשטידה מרוקאית, קיגל תפוחי אדמה וקיגל ירושלים. זאת בנוסף להמון מנות ביניים, סלטים וקינוחים לבחירה.

לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת שירותי חברת קייטרינג בירושלים לכל סוג של אירוע, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

דילוג לתוכן