חגיגה אחרי חגיגה – כך תבחרו חברת קייטרינג לאירוע הבא שלכם

אחד הדברים שאתם רוצים להוריד מהראש הכי מהר שאפשר כשאתם באים לארגן אירוע הוא עניין האוכל. כמובן שכשמדובר באירוע גדול כמו חתונה, יש עוד דברים שאתם צריכים לדאוג להם כמו די ג'יי או תזמורת, בגדים לחתן או לכלה ועוד אלף ואחד פרטים קטנים. אבל אין ספק, וכל אחד שאי פעם ארגן אירוע בקנה מידה כלשהו מגדול ועד קטן יודה בזה, שהאוכל הוא אחד הגורמים העיקריים שצריך לטפל בהם, ומוטב מוקדם ממאוחר. היום כמעט אף אחד לא מבשל בעצמו את האוכל לאירועים, אלא אם מדובר באירוע באמת קטנטן, כך שכמעט כולם נעזרים בשירותי קייטרינג.

בנוסף, ישראל היא מדינה שבה תודה לאל כמות האירועים עולה מדי שנה, היות ואנשים מוצאים עוד ועוד סיבות לחגוג (ולאכול). הביקוש המטורף הזה מוביל לפתיחה של עוד ועוד חברות המספקות שירותי קייטרינג במרכז, ולבחור בין שלל האופציות הופכת להיות משימה כמעט בלתי אפשרית. לכן, מומלץ לרשום לעצמכם כמה פרמטרים שלפיהם תוכלו לסנן את רוב החברות ולהשאיר לעצמכן כמה בודדות שאותן תבדקו.

כך תבחרו חברת קייטרינג לאירוע הבא שלכם

גפילטע או קובה? – איזה אוכל נגיש באירוע שלנו?

המדד הראשון הוא כמובן סוג הקייטרינג. אם מדובר באירוע לציון מאורע היסטורי שקרה ליהדות פרס, קייטרינג המתמחה בגפילטע פיש כנראה לא יתאים, וכך גם עם קייטרינג צמחוני לחגיגות עשרים וחמש שנה לרשת סטייקיות. לאחר מכן בדקו את אזורי השירות של הקייטרינג, את סוגי התפריטים שהוא מציע וכן את האפשרות שלו לספק מנות ייחודיות כגון מנות ללא גלוטן. פרמטר חשוב נוסף הוא השירות. ביקורות של לקוחות המצויות ברחבי האינטרנט (פייסבוק יכול להיות מקור מצוין) ילמדו אתכם לא מעט על איכות הקייטרינג. בסופו של דבר, חשוב לזכור שאמנם זה חלק חשוב באירוע, אבל אחרי הכל זה רק אוכל. שיהיה בתיאבון.

חשוב לכם שהאוכל שיוגש באירוע הבא, שאותו אתם מתכננים יהיה מוגן ויקלע לטעמם של האורחים? אם כן, קייטרינג מרקש הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. הקייטרינג מציע את שירותיו לאירועים מסוגים שונים ושם דגש על איכות ברמה גבוהה, על טריות ועל שפע של מנות טעימות. לסקירת כלל השירותים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 050-4440827

דילוג לתוכן