קייטרינג כשר למהדרין בירושלים

החשיבות והמשמעות של קייטרינג בירושלים כשר למהדרין

 

קייטרינג מרקש פועל בהכשר של בד"ץ בית יוסף, מיסודו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל. יש להבין כי לכשרות בכלל ולתעודת הכשרות בפרט של שירותי הקייטרינג יכולה להיות משמעות וחשיבות גדולה עבור האורחים. בשורות הבאות נסביר לכם מדוע.

 

מה זה בכלל כשרות למהדרין?

 

כדי להבין את החשיבות של קייטרינג בירושלים כשר למהדרין צריך להסביר תחילה מהי בכלל המשמעות של מונח זה. תעודות הכשרות בישראל מוענקות על ידי מספר גופים, ובהם גם רבנויות מקומיות הפועלות באזורים שונים של ישראל, וכן הרבנות הראשית. על מנת שתהיה לחברת קייטרינג תעודה כזאת עליה לעבוד תחת פיקוח שוטף והדוק של משגיח כשרות, לשלם את שכרו, לשלם אגרות וכמובן לעמוד בכללים הנדרשים. ואולם, יש אנשים לא מעטים בישראל שעבורם הכשרות הבסיסית אינה מספקת. כך למשל, בקרב המגזר החרדי וכן בקרב דתיים רבים, יש דרישה להשגחה יותר קפדנית ומחמירה, אשר כלליה ידועים וברורים ולא משתנים ממקום למקום. כן בדיוק נכנסת לתמונה כשרות מהדרין.

 

אם כן, המשמעות של קייטרינג כשר למהדרין בירושלים הוא שהתעודה ניתנת על ידי גוף פרטי, לרוב בד"ץ העדה החרדית בירושלים הכולל גם את בד"ץ בית יוסף. במקרה זה, תעודת ההכשר היא מהרמה הגבוהה ביותר, כך שהפיקוח מחמיר ומדוקדק ללא פשרות הלכתיות ואחרות. הפיקוח מבוצע בצורה שוטפת ורצופה על ידי משגיח מטעם בד"ץ בית יוסף, ונערכות ביקורות שוטפות לגבי עמידה בכל הכללים, לרבות לגבי אופן ההגשה, שחיטה חלק של בהמות בתפריט בשרי, אופן הכנת המנות, חומרי הגלם ועוד.

 

ומדוע זה כל כך חשוב?

 

בכל רחבי הארץ, ובמיוחד באזור ירושלים, חיים וגרים אנשים רבים שאינם מוכנים להסתפק בפחות מכשרות מהדרין. לכן, במידה שחברת הקייטרינג אינה פועלת תחת הכשר זה, הם פשוט לא יוכלו לסעוד וליהנות מהמנות כמו כולם. מכאן שכדי להיות על הצד הבטוח, להתחשב בכולם ולאפשר לכולם לשמוח ולהתענג על המזון באירוע, חשוב לבחור קייטרינג בירושלים כשר למהדרין כמו חברתנו. בנוסף, חשוב להדגיש כי ההשגחה הקפדנית אינה מקטינה בשום אופן את מגוון המנות, ובוודאי שלא מורידה את רמתן. נהפוך הוא: ההקפדה המחמירה על טיבם של חומרי הגלם ועל דרך עבודת המטבח, מבטיחה לכם הן את הכשרות והן את האיכות הגבוהה ביותר מבחינה קולינארית.

 

לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת קייטרינג כשר למהדרין בירושלים, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

דילוג לתוכן