קייטרינג לאירועים בירושלים

הכתובת הנכונה עבור קייטרינג לאירועים בירושלים

אנו מספקים ללקוחותינו שירותי קייטרינג לאירועים בירושלים המבוססים על מספר ערכי בסיס של איכות, כשרות למהדרין, תפריט עשיר ומגוון, ומחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס. לאורך השנים סיפקה חברתנו שירות מסור ומכל הלב ללקוחות רבים מעיר הקודש וסביבתה, וזאת במגוון רחב של אירועים כגון חתונות, בר ובת מצווה, חינה, ברית ובריתה, מסיבות אירוסין, מסיבות רווקות ורווקים, ימי הולדת, שבת חתן, ושלל אירועים משפחתיים.

 

מדוע הלקוחות בוחרים בנו

כאמור, לחברתנו מעגל לקוחות נרחב הפונה אליה לקבלת קייטרינג לאירועים בירושלים, ושביעות הרצון גבוהה מאוד. יש מספר סיבות טובות לשביעות הרצון הגבוהה ולבחירה החוזרת בנו שוב ושוב לאירועים. כך לדוגמא, לקוחות מעדיפים אותנו מפני שהם מתרשמים מהתפריט העשיר שחברתנו מציעה, עם מגוון רחב מאוד של מנות גורמה, סלטי הבית, מעדני גריל, קינוחים ותוספות. אנו מגישים את המנות כיד המלך ובנדיבות רבה, וזאת בכל סגנון הגשה המבוקש על ידי הלקוח כמו בופה, עם צוות מלצרים מנוסה ואדיב, או מגשי אירוח לאירועים בירושלים.

עוד סיבה חשובה שהופכת אותנו לכתובת מועדפת עבור קייטרינג לאירועים בירושלים, היא הקפדה על איכות גבוהה ללא פשרות. קייטרינג מרקש הינה חברה משפחתית אשר פעילותה מאופיינת באווירה נינוחה ונעימה, ומנוהלת ומתופעלת על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומובילים. עבודתנו נעשית מתוך בקיאות מעמיקה, היכרות מצוינת עם צרכי הלקוחות וכמובן גם באהבה רבה. אנשינו עושים כל מאמץ כדי שהאירוע שהלקוח מפיק יהיה מושלם, שיחוש בטוח ונינוח ושיידע שהוא נמצא בידיים הכי טובות שאפשר. על כן, אנו מקדישים מחשבה רבה והשקעה בהכנת המזון, בייעוץ ללקוח, בהכנת צוות המלצרים ובכל פרטי הפרטים התלויים בחברתנו להצלחת האירוע.

מעבר לכך, חברתנו הינה מבוקשת באזור ירושלים לשירותי קייטרינג בזכות הכשרות למהדרין. כידוע, בעיר הקודש וסביבתה מתגוררים אנשים רבים שומרי מסורת, דתיים וחרדים, ואילו הכשרות שלנו מטעם בד"ץ יוסף מציבה את הרף הגבוה ביותר בתחום. כך, מפיקי האירוע יכולים להיות בטוחים שכל אדם מהמוזמנים יוכל ליהנות בבטחה מהמנות המצוינות שיוגשו. אל כל אלו מצטרפים מחירים הוגנים ונוחים, עם מספר חבילות לבחירה המאפשרות התאמה מלאה לתקציב המשפחתי, לקונספט ולחזון של האירוע. מדובר במבצעים משתלמים במיוחד, המתחילים כבר ב- 35 שקלים למנה בלבד ועולים עד ל- 90 שקלים למנה במבצע "הכל כלול".

לפרטים נוספים על חברתנו ולהזמנת קייטרינג לאירועים בירושלים, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי קייטרינג מרקש בטלפון 050-4440827.

דילוג לתוכן