אירועים זה שמחה – כך תבחרו נכון את הקייטרינג לאירוע שלכם

אין ספק שאירועים הם דבר משמח. הם שוברי שגרה, חגיגיים ואוכלים בהם טוב. על מה אפשר להתלונן? כמובן שכל זה נאמר בהנחה שאתם אורחים באירוע, שאז חוץ מלתת מתנה לא מוטל עליכם הרבה. אבל אם אתם צריכים לארגן את האירוע, אז זה כבר משהו אחר. יש לכם הרבה דברים על הראש, וגם במהלך האירוע עצמו קשה לכם לשבת רגועים ואתם משקיעים הרבה זמן בלוודא שהכל מתנהל כמו שצריך וששום דבר לא מתפרק.

כמה פרמטרים לקייטרינג איכותי

אחד מעקבי האכילס של אירועים, שעליהם יקום וייפול דבר, הוא הקייטרינג. חשוב לכם שהוא יהיה איכותי, שכל העובדים וכמובן המלצרים יהיו מסבירי פנים ובעיקר הכי חשוב שכולם יהיו שבעים שאף אחד לא יצא רעב. אין ספק, קייטרינג איכותי וטוב יכול לעשות את האירוע וקייטרינג רע יכול לחרב את האירוע.

דברו איתנו

050-4440827phone
במיילpencil

 

 

איך לבחור קייטרינג?

כשבאים לחפש קייטרינג כשר למהדרין בירושלים לאירוע שלכם, יש ארבעה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון:

  1. סוג הכשרות – רבים, גם אם הם עצמם אינם מקפידים על כשרות מהודרת, יודעים שבכל הנוגע לבחירת קייטרינג ירושלים כשרות מהדרין הינה אופציה מועדפת. בצורה כזו מוודאים שלא יקרה מצב שיהיה אורח שלא יאכל מפני שהוא אוכל רק אוכל בכשרות מהדרין.
  2. טווח המחירים – כמובן שתקציב מצומצם לא יאפשר לכם לקחת קייטרינג יוקרה, וגם ההפך הוא הנכון, אבל חשוב לדעת שבכל הנוגע למגוון של עסקי קייטרינג מהדרין ירושלים משופעת בהם. אתם תוכלו למצוא קייטרינג שיתאים לכם בכל תקציב.
  3. שירות – בסופו של דבר, אירוע זה זמן אינטנסיבי עבורכם. רוב הסיכויים שמדובר בשמחה משפחתית שאתם גם רוצים לקחת בה חלק ולא להיות עסוקים כל הזמן בכיבוי שריפות. לכן חשוב שהאנשים שמולם אתם עובדים יבינו זאת וידעו לתפעל את העניינים בעצמם.
  4. איכות האוכל – השיקול הרביעי והאחרון, אך בהחלט לא האחרון בחשיבותו, בסופו של דבר, בשורה התחתונה, הרבה מאיכות האירוע נמדד באיכות האוכל. וודאו שהאוכל שאתם מזמינים מתאים לאוכלוסייה שתגיע לאירוע שלכם, וודאו שהוא יערב לחיכם. אל תשכחו גם לדאוג למנות עבור אנשים עם דרישות דיאטטיות שונות. הם חשובים לא פחות מאלו המקפידים על כשרות מהודרת.

זקוקים לשירותי קייטרינג לאירוע שאותו אתם מתכננים? אם כן, קייטרינג מרקש הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. הקייטרינג מציע את שירותיו לאירועים מסוגים שונים ושם דגש על איכות ברמה גבוהה, על טריות ועל שפע של אפשרויות.

לסקירת כלל השירותים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 050-4440827

דילוג לתוכן